Jag blir så jävla förbannad

Dagens i-landsproblem: USB-sladdar. Hur många kan man ha egentligen? Varför slänger man inte gamla? Varför vill ingen fungera trots utbudet? De va då sjävla fan... // Fritz

update 17 minuter senare: FAAAAAAAAAAAAAAAANJAGBLIRSÅÅÅJÄVLÖAPISSSIOGHIEJ<gykjGYJKUYFGVJIOUYFGVbjhugydfjen jekrjuhbtgjn AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAV VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD?!?!??!?!?!?!
Ingen jävla fittusbsladdfunkar juuuu. Jag skulle LÄTTLÄTTLÄÄÄÄTTT kunna börja grina av frustration just nu!!! AVAVAVADVADVADAVVAD!?!??!??!  va i helvete ska man göra? "blablbla i ditt arsle jag känns inte igen" AV vad vem bryr sig? låt mig bara fixa allt SOM VANLIGT. HELVETE!

update 20 minter efter 17minutersupdaten:
Sådärja. Nu sitter jag & lyssnar på Slipknot, försöker varva ner efter att ha slängt minst 5 usb-sladdar i väggen efter att ha försökt i alla jävla hål i datafanskapet. Men fortfarande inget resultat. O då har jag gjort alla mina tekniska trix (läs: startat om datorn) FAN. Man blir ju lack ändå. Tror att när jag väl blir arg så får jag nån slags damp som bara gör allt värre. Lukas skrattar åt mig. Haha, de skulle ändå va kul o spela in nått av mina dampryck (dom kommer verkligen allt mer sällan nu förtin' dock (A)) Men haha ni hade inte trott de va jag. Whatever. Det här framställer mig ju knappast i nån gödh dager. Men va ska man görä?

Kommentarer
Postat av: Anonym



Vill du tjäna ihop till presentkort på kicks? :) bli medlem här
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 (kopiera länken exakt för att få mer poäng). Det är busenkelt, kram! : )

2008-10-06 @ 18:32:13
Postat av: Erika

ha det en trevlig kväll!

2008-10-06 @ 18:37:42
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: Frittan

AV VAD?! "ha det en trevlig kväll"? trevlig kväll i din ansikte

2008-10-06 @ 18:50:37
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se/
Postat av: janso garvar

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2008-10-20 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback