sablans

åhnejockså min reservplatsbokning på yogan har blivit en ordinarie nu och plötsligt känner jag att jag inte riktigt orkar. Men nu är det too late att avboka så det är väl bara att hurta iväg.

I lördags va en oklar kväll. Planerna svajade från Navidspelning till filmkväll hos Emma till värd utgång med Hani. Vi började med att supa oss själva under bordet lite på förfesten (fast bara lite) och sen langade vi i tur och ordning the queen, rockbaren (fast vi kom inte in så det räknas nog inte, men det va ändå en del tid som spenderades i kön) och sedan the queen igen. Skojjigt värre. Yalla-youghurt-flaskan är för övrigt den nya petflaskan. Antar att en simpel ukrainer som typ län är med på noterna här...


ps. herregud va jag har börjat bli omotiverad i bloggen men det är väl bara för att det inte händer så värst mycket...

puzz!
/J

Kommentarer
Postat av: P

Hahah värt värt värt!

2008-10-20 @ 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback