OOOOOOOOOOOHH

OHNOOOOO den beryktade, fruktansvärda, slappa men brutalt rastlösa söndagskänslan har infunnit sig hos Jöran! För att råda bot på detta håller jag på att ladda ner Mamma Mia-filmen. Jajaja. Röda sten igår va ungefär lika oklart som vanligt. Man dras till det där stället även om det ALLTID är lite halvlyckat när man väl är där. Men igår hade de i alla fall verkligen tagit sig i kragen och fixat musik som passade temat. Vi cyklade dit också! Väldigt underskattat ändå.  Alla uteställen borde ligga på cykelavstånd hemifrån.

Dagens bekännelse: För några dagar sen när jag var ute och gick i skogen med hunden så låg det massvis med ekollon på marken. Dom va så himla fina och blanka och lockande så jag va tvungen att plocka med mig en hel hög. Sen när jag kom hem langade jag nån slags installation där dom låg halvt i vatten. Jag tänkte att dom skulle gro och att det hela skulle bli oemotståndligt vackert. Nu är det mest brunt runt omkring dem och de har nästan inte grott nånting. Känns misslyckat och som att jag är lite äckligt mycket skogsmulle. Tjatade dessutom på mamma och pappa att vi skulle åka ut i skogen och plocka svamp idag...

Man kanske skull ta och läsa lite medan filmen segar sig över till min dota.

tack och hej, leverpastej!
/jöran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback