vad i helvette!

Bara att gå och hänga sig alternativt göra några snabba snitt vid kroppspulsådern, FACEBOOK FUNKAR INTE! Usch hur kan dom med att inte låta den skiten fungera jämt? Fattar dom inte hur många liv som blir meningslösa utan fejjan? Nu börjar dessutom mitt dagliga förråd med bloggar som måste läsas ta slut så snart sitter jag här med en prima internetuppkoppling framför mig men inget facebook! Det är ju som att ha en tv men inga tv-program! Herregud ska jag behöva läsa en bok eller vad är grejen?!

För övrigt så råkade jag gå och lägga mig åtta igår! Hade glömt ställa om klockan och va så sjukt tött så jag tänkte "nio är ju ändå en helt ok läggdagstid". Vaknade sedan av ett sms som jag enligt mobilen hade fått klockan nio. Kändes mysko att jag skulle ha hunnit somna, få sms och vakna på samma sekund och slutsatsen kunde dras att jag i själva verket hade lagt mig klockan åtta. YES, två timmar fritid hemma den dagen!

Imon blir det gammal torsdagstradition med Sticky och topfloor. I kombination med höstlov kan det bli en riktig höjdare/ren pest och pina beroende på vilket humör man är på. Fritte förresten vad händer med Timbuktu, du skickade ett mail men sen? Jag är fetttttt på! Nån annan som langar peppen för Timbuktu på Trädgår'n 14 november? jajaja!


KNEGARHEJSVEJ/
J


Kommentarer
Postat av: bb-sonen

hahahahah! jag är sönderpå timbuktu, far! måste bara dubbelkolla lite almanacka o så.. vad kostar skiten?

2008-10-31 @ 12:15:33
Postat av: Jöran

GÖTT! 260 tror jag.. men kolla på ticnet för säkerhets skull!

2008-10-31 @ 12:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback