Vampire Weekend

Känner att Jöran är duktig far som uppdaterar & jag har som vanligt inget vettigt att säga...
Men eeh ok i helgen har jag:

- Ätit marängswiss hos Ph, tittat på Freaky Friday & I ditt ansikte & somnade typ sedan i soffan
- Bakat bullar
- Fått Navid & Gudarnas nya cd signerade på ett inte så folktätt Bengans men dom va roliga, som för det mesta antar jag.
- Haft filmkväll hos Andy, som slutade som det brukar typ. Med andra ord med mig & julia i ett rum med romantiska komedier & dom andra nånannastans med skräck/zombiefilmer. Sen så spårar det såklart & efter den här helgen kan man ju bara konstatera att spray/sprutgräddskrig är typ det roligaste ever! HIGH 5!!!
- Fått reda på att min new aids är nån allergi & därför fått gorillor i huvudet & undrat vad det kan vara....

Och idag har jag:

- Vaknat med ångest
- Kommit på att Nick&Andy faktiskt SKA till Aussie
- Fått mer ångest
- Fått mer ångest på jobbet eftersom det var 5 pers för lite vilket ledde til kaos & jättemkt extra
- Kommit på att jag måste get out of here:a ASAP!! (jajaja emma, pehå & dan!!!!!)
- Dampat & konstaterat att det hade vart gött & förtränga att man lever
- Jobbat 2 h & 20 min övertid.
- Ätit den sjukaste middagen (falafel, potatis, brunsås & blomkål (avvadlixom?))

Nu vill jag bara ha tårta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! // Frrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback