bandit

Antagligen kommer jag bara svammla skallen av mig i det här inlägget, men va ska man göra? Nått ska man ju göra...

Måste iaf säga att det är fan så jävla gödh att Lugna Favoriter har försvunnit o ersatts med nått så gött som Bandit! Hur många ggr har man inte tänkt att lugna favvisar suger gnupung & att, okej de är en rätt skön idé för de hade vart gött med lugna låtar om man va på chillhumör, men man hade kunnat göra det såååååå mkt bättre själv! På riktigt dom spelade ju som sagt typ 5 låtar på repeat... typ westlife & ronan keating. Men whatever, nu ärom alltså borta & där finns istället bandit med typ "rock"-musik. Tydligen kommer dom inte spela jäättehård musik, men jag lyssnade idag & de va ändå så jävla mkt mer o hänga i granen! Synd & skam på alla reklampauser bara, men va ska man görä?

Helgen va gödh. Party & chill...som iofs resulterade i väldigt för lite sömn (vilket visade sig iom med normala grinighet, sorry^^) 1½ h på en höft mellan lör-sön. Man är ju mör ändå... Ska nog gå & lägga mig snart.

Just nu lyssnar jag på Scarlett Johansson, som är syyyyperbraa. You better listen to her! Åh typ igår flyttade pehå in hos arvid...jöran ska vi satsa på våran sjukt braiga program/bligg-idé? Haha.

Yeahyeah POUSS! // Frittan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback