dampilation

jag blir så jäääääla förbannad. finnalyfinnaly när ja ska få nytt abbonemangsskit så e de klart att nått ska skita sig så jävla totalt... för nu kan ja inte skicka sms. WONDERFUL! Jag + tekniska saker i största allmänhet är inte ett gött par, men vafan? samma mobil bara ett nytt sim-kort men njetnjet inga sms här inte. Man kan fan inte öppna sms-mappen eller vafan man kallar de! "vänta". VÄNTA I MITT ÄRLSE! Ja har fan väntat i typ 2 veckor kan det vara nog nu?!?!?!?!?! ejnej antagligen inte. Sms:a mig år 2011 så kanske jag hunnit fixa det. Fast då har jag antagligen ett nytt mobilnummer så let's höras...ALDRIG! // FRITT

P.S. om nån teknisk jävel (e de de som ska behövas????) e ledig kom hit då! Om ni vet vart jag bor för annars lär det ju skita sig på de ena eller andra sättet.

P.S.2 Just de, GUitar Hero funkar inte heller.

Kommentarer
Postat av: janne

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MISSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!

2008-09-10 @ 11:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback