född i farstun

Det är officiellt: Jag är född i farstun! Jag har verkligen nollkommanollnoll koll på datum!! För en halvtimma sen va ja borta vid dansen pepp som få för att få börja igen, men utanför kommer jag på att hmm stod de inte att alla klasser börjar från och med den 9e? Stapplar in totalt förvirrad o checkar kalendern i mobben samtidigt. När jag kommer in sitter de random pers. som jobbar där & nån frågar "ööh vill du ha hjälp med ngt?" samtdigt som jag i princip vänder mig om för att gå. haha. Så jag vänder mig om igen o säger "det börjar nästa vecka va?". Gött e de! Vi ses nästa vecka! :)
Men aja bättre med en vecka för tidigt än en för sent + att man är ju pepp inför lite gangstha in da house igen lixom! *skojja*

Bästa Hillaly Duff-filmen på tv ikväll - The Perfect Man. Tjoho, tror fan ja ska se den. Tjacka lite chirre & krypa upp i soffan & känna mig nöjd, that's how we do it! keep it real // Frittan

Kommentarer
Postat av: janne

nåväääääääääääl!

2008-09-04 @ 00:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback