gaaah den här skiten försvann en gång så jag fick skriva om!!!!!!!

Pehå en fråga bara, Varför lägger du aldrig upp några bilder på Facebook? VARFÖÖÖÖR?


På fredag åker vi till spanien. Otroligt gött. Det blir nog lite av en elin&bea-resa. Sola, bada, paaaarty! Vem är på videokameraförslaget btw?

För övrigt så är detta en otroligt spännande vecka... FINALVECKA i Paradise Hotel! De är nu det avgörs!!! Synd dock att jag är borta på fredag och därför kommer att missa upplösningen men här ska det spelas in vill jag lova! OCHOCHOCH jag såg Paradise Hotel-Martin på Berså för ett tag sen! OMG blev exalterad i klass med när Adam Tensta gick förbi på  way out west *kändiskåt* hursomhelst så är nog Olinda ändå min favvo, så lagom pschyco. Men hon måste vinna med Patrick och inte äckliga tjock-jocke.

Sist men inte minst så är ju jobb ett återkommande tema här såå.. På toaletten på min avdelning på volvo har nån skrivit ett antal snopp-ord som typ snopp, penis, kuk, drulle (DRULLE?)  dessa ord har funnits där ett tag. Men förra veckan tillkom det till min  stora förvåning ca 7 nya ord! Alla som jobbar där är åtminstone 25 bast så vad är problemet? Alltid bra att öka på sitt förråd av snopp-synonymer iofs. Spettekaka är tydligen ett sådant. Men för att återgå till själva mysteriet, vem har skrivit detta? Känns så konstigt att tänka sig att mina jobbakompisar sitter och skriver "kuk" på elementet medan de skiter. Jag frågade den mest trolige förbrytaren om det va han men han nekade. Jag mistänker honom ändå. Fast det finns en del andra potentiella brottslingar. Det skulle också kunna röra sig om ett gäng som har hjälpts åt. Antaglgen kommer vi aldrig få veta sanningen...


DRULLE!
/Jöran


ps. vem har tagit min svenska? den verkar spårlöst försvunnen och jag anmäler den härmed saknad tillsammans med län's klocka. Troligtvisär det KUKEN som har lagt beslag på alltihop. Synd.

Kommentarer
Postat av: malina

skoja sönder med mej FINALVECKA! herregud det har jag totalmissat.. har inte kollat sen leebritt åkte ut och fick ont i sin hjertaa!

2008-09-10 @ 11:38:29
Postat av: janne

VANN olinda?? vaah det går inte?! ja kommer inte ihåg.. men vafan kan inte nån mes vinna erller nåt istället så man slipper bli upprörd när hon står där med femhundratusen (som nån förhoppningsvids kör upp i hennes röv också) o ankflinar

2008-09-10 @ 11:40:56
Postat av: malina

HAHAHAHAHAHAHAHAH jag garvar högt! (orka att jag kommenterar efter hand jag tar mej igenom din svenska) kuken är antagligen DEN ENDA som har med ALLT o göra! hahahahaha jag kan inte sluta skratta

2008-09-10 @ 11:43:12
Postat av: Jöran

hhahhahhah janne jag vet inte vad jag ska svara men AV VAD kommer dina kommentarer? dom är gödh iaf

2008-09-10 @ 16:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback