Hey Joe!

Hola! eftersom folket som läser den här bloggen mest (endast? lite svårt att klura ut men problablabla) är våra vänner så vet alla säkert redan att vi är hemma & därför orchar jag inte lägga upp bilder för alla har/kan se dom på fejjan. Gödh e de. O därför vet alla såklart redan att de var en resa att minnas, men let's göra en bra/dåligt-lista

BRA:

Sol & värme
Vågorna på stranden
Barcelona
DJ Abuelo
Filmkameran
Schtekfar
Nattdop i poolen då man kommer på att man har pengar i behån
Fruktbuffén på hotellet varje dag
Spice Girls
Ryska Maffian
Pringles
Vem?-leken
Mañamaña-tänket

DÅLIGT:

Svenska flicka-stämpeln
Pensionärer
Jobbiga människor i affärer som använder svenskaflickastämpeln
Matbuffén på hotellet varje dag
Salt & vinäger-chips
Flugor
Mañamaña-tänket

Nu får la Jöris fylla på om hon orkar/vill. Fö så började jag jobba på posten idag igen. Jajaja, gödh. LET'S MAKE SOME FUCKING MONEY! Det enda mantrat som behövs för att jag ska görä't, hur mkt jag än hatar reklam & tynnered. De va iofs gödh idag för innan vi gick hem dunkade Jimi Hendrix ut genom högtalarna och skapade den enda rätta känslan, God! I love him! Hare fett // Frittan aka. Slappsonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback