sooooooo fuckin' sry

ojooj I'm so fucking sorry för den oexisterande uppdareringen från min sida här... BAD! Nåväl.

Firande av pål-i-bål-skål igår! Förfesten va det sköjjigaste men jag, län, hani å janne avverkade effektivt the queen, bam bam och klubb O ändå. Deppigt dock att vi skildes åt från resten redan efter the queen och sen aldrig sågs igen. Menmen. Mest garvframkallande var Arvids "men vi drar dit och drcker typ 20 öl å sen ehehehe" *langar bäverarmarna svängande fram och tillbaka* jajaja antagligen bara min utbytarson som förstår vad jag svamlar om.

Jag har ju blivit musikserviceknegare nu också vilket är mycket nice! Trivs som fisken i vattnet även om jag hamnade borta i vad folk kallar "bunkern". Får väl se om jag lyckas avancera senare...

Den stora frågan nu är om man ska ducha innan eller efter coyote ugly. Antagligen är innan rätt svar. Så underbart gödh med en hjärndöd film att slappa loss med på söndagskvällen för övrigt. På tal om för övrigt och annat om inte har med saken att gör så har jag börjat läsa nån deckare som verkar najs, "ett liv att dö för" whatever vilken det är egentligen, det känns mest bra att läsa! Underskattat som tusan men under en miljon strandtimmar i tourettes de mar så fick jag upp ögonen för det igen. grrrrreat!


detta var ju ett givande inlägg att minnnas.. not. Jajaja

Hej svej leverpastej
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback