tillåt oss garva

Ojojoj, man vill ju inte att det här ska börja likna nån arbetarblogg, men vafan? Det är ju typ våra liv nu, jävligt sorgligt nog. Iaf tänkte bara låta er garva av oklarhet åt morgondagen:

Jag ska gå en helt ny del imon. Med en prao. Ha. Ha. Ha. Praon gick där idag med, vilket betyder att han gått där mer än mig. Jajaja. Jag känner logiken. Kan bli kul. Jag lär ju fråga honom en del med. Typ som varihelvete delen vi ska gå ligger ÖVERHUVUDTAGET! JAJAJA DET ENDA RÄTTA! :D

Frågan är ju då om man ska låta honom göra allt jobb? Antagligen det enda rätta. Maktmissbruk fo sho'!!! // Fritz

Kommentarer
Postat av: Pehå!

hahaha me gusta me gusta :D Värt! Du är en rolig.

2008-09-29 @ 20:07:49
Postat av: Jöran

Hahahhahhah klockren organisation av posten där!

2008-09-30 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback