De va la roligt detta då

Vilken härlig dag! Ah-ha-ha-haaa!

Ni kommer aldrig tro mig när jag säger att jag ramlade med cykeln till jobbet idag igen. Va fan ska man göra? På riktigt tog jag det lugnt, men de hjälpte uppenbarligen inte. Så nu sitter man här med en höft som inte är värd att vara en höft (eh?).

Orkar egentligen inte dra storyn, men jag kan ju säga att jag väckte antagligen upp halva grimmereds by genom att i ren desperation skrika typ "AAAAAAAAAAAAAAAH JÄVLA HELVETE jävla fi**sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"  När jag ligger där på marken & stirrar upp i den svarta himmlen med tårar i ögonen som jag alltid får när jag blir riktigt förbannad. Sen sneglar lite mot cykeln & ser att stänkskyddet åkt av & att cykelkorgen inte ser ut som den gjorde innan....

Det var ett dampryck utan dess like, ja jävlar. Men gött va det, i ungefär 3 sekunder ilska kom det ut som ut skulle komma förr eller senare.

Nä jävlar, nu ska jag ut i kylan till Beefen // Fritz den Store


Kommentarer
Postat av: andy

hahahaha fridge

2009-01-13 @ 04:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback