Familjeblogg

Jag tänkte att här e kanske bästa sättet & få tag på familjen? Eller njet, facebook iofs...aja nu är jag utloggad & de kan fan va joobbitt & byta ruta o grejer... Så ska vi inte sätta Jörans (för de va de väl?) idé om familjeblogg i verket? De e ju förfan den bästa idéen på länge! Alla bara skaffar sig nått jäkla konto eller vafan de kan vara så langar vi bloggen så äre lätt & läsa från alla världens hörn? Så jävla smart. Kan ju checka de nu...har lite tid över sas.

// Fritz, inte mannen bakom idén men mannen bakom ta-tag-i-andet


UPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATE

http://partyfamiljen.blogspot.com/

UPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATEUPDATE

Kommentarer
Postat av: Snillesonen

Problablabla årets idé än så länge! Jag är inte insatt i bloggkonto-världen men du tar tag i det så bra, jag litar på dig :D

2009-01-20 @ 19:28:05
Postat av: Sladdis

Jag är på! En liten del i en blogg är precis vad jag skulle behöva! Ingen prestations-ångest utan bara lite lagom!! Let's do it!!!!!

2009-01-20 @ 19:33:24
Postat av: Jöran

idéer att minnas är antagligen min grej, gödh

Postat av: "sonen utan namn som än så länge är en dotter"

VÄÄÄÄRT!

2009-01-20 @ 22:11:32
Postat av: Jöran

jag tror jag har det - julle = DOTTERSONEN! vad tycks familjen?

2009-01-20 @ 22:53:16
URL: http://ww.fritjofochjoran.webblogg.se/
Postat av: Jöran

liksom vi kan inte komma på nåt son-namn för hon ärmer som en dotter, fast ändå en son

2009-01-20 @ 22:54:06
URL: http://ww.fritjofochjoran.webblogg.se/
Postat av: gödhfar

jajaja! älskade familj! dottersonen känns klockrent!

2009-01-21 @ 17:13:46
Postat av: Anonym

åh herregud de här förklarar ju den otroligt långa väntetiden!!!!!!!!! klockrent

2009-01-21 @ 21:43:28
Postat av: P

Jöran för fan! Släng in ett litet bloggpaus inlägg med hänvisning till partyfamiljen nu! :D

2009-01-31 @ 12:20:58
Postat av: Jöran

men du komenterar ju på just det inlägget?

2009-02-01 @ 13:42:04
URL: http://ww.fritjofochjoran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback