gödh ändå

den här bilden beskriver hur jag känner mig just nu:

nöjd och glad så att säga.

Fick äntligen tummen ur och bokade två månaders engelskakurs i New York. Insåg att om jag skulle va där tre månader skulle jag typ inte ha råd att göra nånting kul alls. Så fuck det. Jajaja från och med mars om allting klaffar. JAJAJA.


Ska nog kolla på Seven nu, försökte propagera för att skräckfilmer är meningslösa idag på jobbet men råkade nämna att jag har fundrat på att se just den filmen, blev övertygad om att den är SKITBRA och diskuterade skräckfilmer ett tag till vilket resulterade i att jag blev supersugen på att gå hem och sätta mig i min ensamhet för att kolla en skräckis om mord inspirerade av de sju dödssynderna. Måste jobba på min argumentationsförmåga.


Fräääs!
/jöran

Kommentarer
Postat av: P!

VÄRT!! Då är vi borta samtidigt! Synd att man inte kan hälsa på dig bara...



Seven (7even?) är förövrigt jätteäcklig från vad jag kan komma ihåg! Enjoy!

2009-01-09 @ 12:29:17
Postat av: Jöran

ja-a! mm man vill typ hälsa på alla på sina resor men det får man väl banga...



Ja den va äcklig! fast inte på det sättet jag hde väntat mig utan mer spännande-äcklig, och sjukt bra!

Postat av: Snillesonen

Aaah shit va nice! Skönt att ta tag i sitt liv eller hur :) men vi får åka till NYC nån annan gång jajajaaa, så har du massa kontakter där å allt blir klappat klart korvspad!

2009-01-09 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback