misär, Kuken i högform, känseln i fötterna som försvann

Tänkte avsluta P och Arvids värda spel&drink-kväll med lite räjv på underjorden. Tji fick vi.

*känner pepp på Publik*

Janos- *thihi* Jens-*full*

Len- *snygg och i viss brist av variation på ansiktsuttrycken*

*börjar ana oråd*

*ägnade en timma åt att stå i minusgradig kö som rörde med obefintlig hastighet*
*gav upp*




*helt förstörd på väg hem*  
"jag har bara känsel i huvudet, fryser så jävla mycket, jag ka inte ens va mig själv"

*tar bitterheten till nya höjder*

*såhär kände vi oss just då*

*garvar åt skiten*



*gillar stjärnor idag*
/jooOOoooOOoran

Kommentarer
Postat av: len

hahaa asså den hemfärden kommer ja knappt ihåg. all min hjärnkapacitet ägnades till 100% åt att hålla åtminstone huvudet icke-genomfruset.

2009-01-12 @ 12:15:17
Postat av: Fritjof

I'M SOOOO FUCKING SORRY FOR YAH!

Postat av: Jöran

len- hahahhaha du va inte i högform kan man väl säga!



F- åh, det är sånt man har familj för <3

2009-01-12 @ 21:02:09
URL: http://ww.fritjofochjoran.webblogg.se/
Postat av: pj

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH MISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR

2009-01-15 @ 20:03:05
Postat av: jänzoo

hahahahaha jaa jävlar

2009-01-16 @ 15:34:01
Postat av: Jöran

minnesvärt trots allt

2009-01-17 @ 17:28:00
URL: http://ww.fritjofochjoran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback