DAMPILATION WE'RE BACK

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

DAMPILATION. BLOGGEN SKA UPP IGEN & ALLT PGA ATT FRITZ HAR FÅTT DAMP. Var kan man då skriva av sig bättre än här? Vetefan

Haha det bästa är att det bara handlar om några sketna linser. Men som alla som inte har dålig syn INTE kan förstå så är det det mest frustrerande att inte se bra! NU får jag gå utan linser om jag inte köttar ögonen genom att sova med dom i typ 3 dar enligt ,min matematiska uträkning!

ringde fanskapet till optikersak igår men kön va alldeles för lång så efter 10 min gav jag upp. Så idag får jag reda på att de tar 4 arbetsdagar & om dom inte räknar med idag betyder det att typ måndag äre klart! då är jag redan blind nog. INTE BRA.

Whatever, vi har varit hemma i en månad nu typ & bloggen måste börja leva igen! // Fritzor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback