ja men fuck off and die

för att fortsätta på all skit så fick jag för mig att det had vart niiice att joina julle och fritz jobba-på-P&L-grej så jag anmälde mig i förmiddags. för typ 3 minuter sen ringde en människa och säger "ja men jag ser att dina kompisar också ska jobba här på artistservice/efterfester" (softaste volontärsskiten nånsin antagligen) så jag ba JAAA GÖÖDH jag kommer! Traskar ut i köket för attberätta för mami, går förbi almanackan och får samtidigt hängningsställningen med snara och allt i huvudet. Den veckan är päronen borta och jag har lovat sönder att jenny inte ska va ensam hemma, speciellt nu när hon typ har jobb å isf måste ta hand om doggen å allt! BAAAAJS! Sååå nu får man ta och ringa tillbaka till den snälla människan på P&L och berätta att man är tappad bakom en vagn..



CCPCPCPCPCPPCPC ska gå till emotrappan och cutta mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback